Paypal επιστροφή χρημάτων.


PayPal επιστροφή χρημάτων .


Επειδή πολλοί αποφασίζουμε να αγοράσουμε κάτι μέσο ebay, από Κίνα, η από το εξωτερικό και όχι μόνο, πρέπει να επιλέγουμε την σιγουριά- διασφάλιση μέσο πληρωμής με Paypal.


Tί θα γίνει όμως αν:

·        
Το δέμα χαθεί.

·        
Ο αποστολέας είναι απατεώνας.

·        
Το δέμα έρθει άδειο.

·        
Το δέμα έρθει κατεστραμμένο, χαλασμένο ή περιέχει άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλαμε??


Το Paypal εξετάζει την περίπτωση μας και μας επιστρέφει πίσω ( full refund) τα χρήματα μας στον λογαριασμό μας Paypal account.

Aρκεί να κάνουμε μια συγκεκριμένη διαδικασία στους χρόνους που πρέπει.


Μέσα σε 45 μέρες από τότε που έγινε η αγορά προχωράμε σε άνοιγμα μια διένεξης dispute.

Δεν ξεγελιόμαστε από καθησυχαστικά μηνύματα του αποστολέα ότι θα ρθει μετά από μήνες,ότι είναι γιορτές, ότι κόλλησε στο τελωνείο,κ.λ.π. Ανοίγουμε διένεξη και αν μας έρθει απλά την κλείνουμε.


·        
Κάνουμε Log in στη σελίδα τού PayPal,βρίσκουμε τη συναλλαγή και κάτω κάτω λέει "go to the resolution center"Πας εκεί και δηλώνεις το πρόβλημα,δηλαδή κάνεις item dispute




Στην επόμενη σελίδα εξηγούμε τον λόγο που κάναμε dispute.

Δεν το λάβαμε, το λάβαμε αλλά ήταν χαλασμένο - κατεστραμμένο, ήταν το κουτί άδειο, ή ήταν ελλειπή η αποστολή.


Στην επόμενη σελίδα δηλώνουμε το είδος του προβλήματος και περιγράφουμε .Πατάμε συνέχεια.

Μετά μέσα σε 10 μέρες το paypal θα ρθει σε συνεννόηση με τον πωλητή και θα ας φέρει σε επικοινωνία για να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.


Αν δεν σε καλύψει η απάντηση του και η λύση που προτείνει, τότε προχωράς παραπάτω τη διαδικασία διένεξης, σε απαίτηση
"escalate to a claim"


ΠΡΟΣΟΧΗ

Μην σας ξεγελάσει - καθησυχάσει ο πωλητής και κλείσετε το dispute αν δεν λάβετε το δέμα ή δεν λυθεί το πρόβλημα σας 100% γιατί δεν μπορείτε να το ξανανοίξετε.

Μετά το Paypal επιβεβαιώνει την απαίτηση, έρχεται σε επικοινωνία εκ νέου με τον πωλητή , αποφασίζει αν έχετε δίκιο και σε 10 μέρες περίπου σας επιστρέφει τα χρήματα --refund

Ίσως σε αυτό το δεκαήμερο ο πωλητής να σας προτείνει -χαζές λύσεις-- όπως να σας επιστρέψει ένα μικρό μέρος των χρημάτων για να κλείσετε το claim.

Mην το κάνετε γιατί εσείς θα χάσετε.



Στην περίπτωση που το δέμα δεν σας έχει ρθει θα σας επιστραφούν σίγουρα όλα τα χρήματα.

Πρέπει αυτός -ο πωλητής-- να αποδείξει οτι εσείς το παραλάβατε για να μην επιστραφούν τα χρήματα και όχι εσείς ότι δεν το παραλάβατε.


Αν σας έρθει αργότερα σε 2-3 μήνες δεν θα μπερδευτείτε, απλά εσείς κερδίζετε.

Σε περίπτωση κατεστραμμένου- άδειου πακέτου, άλλου προϊόντος κ.λ.π. Φωτογραφίστε το και μαζέψτε ντοκουμέντα. Ελάτε άμεσα σε συνεννόηση για επιστροφή, στείλτε του γρήγορα πίσο . Στείλτε του και τον αριθμό αποστολής και μην αποσύρετε την απαίτηση claim μέχρι να φανεί ότι το παρέλαβε.

 Όλα να γίνοντε με ενημερώσεις μέσο Paypal.